Nasz ulubiony model podbija mojego bloga ponownie!

Glass, Glass! Znowu się spóźniłaś! Co masz na swoje wytłumaczenie?
Otóż moi drodzy i mili... Lenistwo spowodowane tymi upałami :D
Nie da się w nich normalnie funkcjonować i bez wiatraka, którego aktualnie nie posiadam to mój żywot jest zagrożony :O
Ale trochę bardziej poważnie - przepraszam za moje spóźnienie, ale powinniście się już do tego przyzwyczaić, a jak nie... No to lepiej będzie, jak to zrobicie ^^"

Ostatnio mam również mały problem z moim stanem inspiracji, nie umiem się dostatecznie skupić, ale wiem chyba czym (lub kim) jest to spowodowane, więc tylko się uśmiechnę ;)

Byłam z przyjaciółmi pod domkiem nad jeziorem ostatnio no i kto jak kto, ale ja musiałam wykorzystać Mikołaja I Magdę do moich niecnych planów nieplanowanej sesji zdjęciowej w lesie w akompaniamencie jeziorka i ptaszków i ślimaków i świeżego powietrza!
To jak, zaczynamy?

P.S. Zdałam ustne matury, jestem z siebie dumna

Mikołaj W.
Tematem dzisiejszej sesji jest natura, a raczej jej mroczniejsza niż zazwyczaj strona, ale nie tylko! Spokój, piękno i trochę szczęścia również tutaj znajdziecie.

Zielono mi!
Będzie mi niezmiernie brakować moich modeli kiedy wyjadę :( Za tydzień w niedzielę wraz z moją przyjaciółką wyjeżdżamy za granicę w zamiarze pracy tam, przez co zostawiam tutaj osoby, których na prawdę będzie mi brakować. Ale wy się nie macie o co martwić - aparat biorę ze sobą i tam się ogłoszę, że poszukuję modelek i modeli :D

Po miesiącu dołączą do nas dwie osoby, ale ja już tęsknię...

Droga Ku Przeznaczeniu
Czuję, że nareszcie odnajduję powoli swoje prawdziwe ja - takie, jakie zawsze powinno być.
Jeszcze do mojego życia dodać trochę muzyki i tańca na środku ulicy jak w tych wszystkich filmach oraz mniej koszmarów i będę mogła wykrzyczeć całemu światu, że jestem szczęśliwa.

A Wy? Jesteście szczęśliwi?

Drzewny tron
Leśna sesja to na pewno jest coś, co powtórzę, ale w innym klimacie zupełnie, już mam trochę pomysłów, wyjdzie w praniu :D Ciągle brak mi modeli!
Ogólnie ostatnio zaczęłam rozkręcać mojego instagrama mocno, codziennie chcę dodawać zdjęcie (do końca tego tygodnia) no i się wkręciłam, tyle Wam powiem :O

Serdecznie zapraszam hehe: https://www.instagram.com/glasscandlee34/

W kontakcie z naturą
W trakcie naszego pobytu trochę popadało, ale po deszczu zawsze wychodzą słońce no i... ślimaki!
Ten był uroczy no i nie mogłam się powstrzymać no i sami rozumieciee :(

~Ślimak, ślimak pokaż rogi...~

Na Pomoście Jak Na Wybiegu
Dzisiaj dzień dziecka!!!
Zapomniałam złożyć Wam życzenia moi kochani! <3
Wszystkiego, co najlepsze, ponieważ na to zasługujecie!
No I Hop!
Przepraszam moich wszystkich modeli, którym kazałam skakać - to jednak jest trudne...
Sama się o tym przekonałam skacząc wczoraj na sesji gdzie modelką byłam... JA.
Podziwiam Was ludzie za tą ważną umiejętność życiową jaką jest fajne i ładne skakanie.

No cóż... Sportowcem nie będę.
Blado To Widzę
Efekt miał wyjść, taki jak jest, trochę efekt przepalonego nieba, ale niebo akurat tutaj było pokryte białymi chmurkami, czasami tak bywa - pogody nie zmienię...
Ale fajnie by było mieć taką supermoc zmieniania pogody!
A jaką supermoc byście chcieli mieć Wy?

Ja tak naprawdę to bym chciała móc umieć lewitować przedmiotami ^^"

Nie Odblokowałeś Jeszcze Tej Postaci
Tutaj zaszła mała manipulacja kolorkiem, ale ćśś...
Piękny krajobraz, co nie? Wrócę jeszcze tutaj z nim i to całkiem niedługo - nie mówię kiedy, bo mi nie wychodzi mieszczenie się w terminach :D
Myślałam nad zmianą wyglądu bloga, ale chyba się aż tak na tym na razie nie znam... Także na razie zostanie tak, jak jest, chyba, że ktoś mi pomoże to ogarnąć, to będę wdzięczna ^^"

Wakacje, wakacje i po wakacje... Za chwilę do roboty :(


Na koniec taki mały bonusik w postaci roślinki!
Zostaw komentarz, jeśli się podobało (lub nie), daj znać co u Ciebie i uśmiechnij się! :)
Mała rada na dzisiaj? Pijcie dużo wody w te upały no i wpadnijcie na insta <3
Krzaczki!
~Wasza upałowa Glass Candle~

Komentarze

  1. Zdjęcie na pomoście jest moim ulubionym... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz